Mój koszyk

Apple care dla iPada

Zapewne zdarza się, że kupując różnorodne produkty, weryfikujesz przyznany im okres gwarancji. Klienci zwracają na niego uwagę zwłaszcza w przypadku zakupu urządzeń elektronicznych, które wiążą się zazwyczaj z dużym wydatkiem i ryzykiem awarii. Na szczęście coraz częściej masz możliwość przedłużenia gwarancji przyznanej na określony sprzęt. AppleCare dla iPada, dostępny w naszym sklepie w wersji elektronicznej, pozwoli ci zachować spokój na dłużej.

Sortuj
Pokaż
KafelkiSzczegóły
Sortuj
Pokaż
KafelkiSzczegóły

Co obejmuje AppleCare na iPada?

Kupując oryginalnego iPada w zaufanym sklepie, otrzymujesz dodatkową roczną gwarancję na urządzenie oraz możliwość uzyskania bezpłatnego wsparcia technicznego przez trzy miesiące od chwili nabycia urządzenia.


Nasi klienci mają do dyspozycji usługę AppleCare dla iPada, dzięki której mogą uzyskać przedłużoną gwarancję na wybrany sprzęt. AppleCare oznacza wydłużenie podstawowego okresu gwarancji do dwóch lat i obejmuje zarówno szeroko rozumianą naprawę sprzętu, jak i wymianę części. W ramach usługi przez dwa lata uzyskasz również telefoniczne wsparcie techniczne renomowanego eksperta.

 

Czym dokładnie jest plan AppleCare? 

Po zakupie tego produktu uzyskujesz dostęp do serwisu sprzętu i wsparcia technicznego prosto u źródła. W razie jakichkolwiek problemów skontaktują się z tobą eksperci Apple, którzy dobrze znają markowe urządzenia. Pomoc uzyskasz szybko, a co więcej możesz mieć pewność, że zostanie ona udzielona właściwie. Niezależnie od tego, czy wada wynika z uszkodzeń fabrycznych lub mechanicznych, czy też ma związek z systemami wykorzystywanymi w urządzeniu, profesjonaliści znajdą rozwiązanie problemu i udzielą ci fachowych porad.


Podróżujesz lub pracujesz poza granicami kraju? Z AppleCare dla iPada zyskujesz dostęp do serwisów gwarancyjnych na obszarze niemal całej Europy. Obsługa techniczna przygotowała dla ciebie również wiele pomocnych materiałów internetowych, obejmujących także profesjonalne narzędzia diagnostyczne. Dzięki nim dowiesz się, co dokładnie wymaga naprawy. Być może problem da się rozwiązać o wiele szybciej, niż myślisz. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, abyś udał się do lokalnego punktu napraw.

 

Kiedy możesz zgłosić się do ekspertów Apple?

Awarie sprzętu powodują nie tylko mechaniczne uszkodzenia. Ze wsparcia technicznego możesz skorzystać również wtedy, gdy zauważysz problemy związane z systemami iPadOs i iCloud. Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie rozwiązać komplikacji, które pojawiły się w związku z funkcjonowaniem poszczególnych aplikacji na twoim urządzeniu, zadzwoń do eksperta. W końcu iPada kupiłeś po to, by cieszyć się nim jak najdłużej – nie warto zatem tracić czasu na nieudane próby naprawy urządzenia.

 

Jakie towary obejmuje plan ochrony AppleCare? 

W naszej ofercie znajdziesz AppleCare dla iPada i Maca. Każdy zakupiony sprzęt wymaga oddzielnego planu ochrony, jednak wykupione wsparcie techniczne obejmuje także baterię, zasilacz i kable, stanowiące część zestawu. AppleCare można zatem przyrównać do systemu ubezpieczeń sprzętu.

 

Gdzie można kupić usługę AppleCare?

AppleCare Protection Plan znajdziesz w naszej ofercie w pełnoprawnej wersji elektronicznej, która upoważnia cię do korzystania ze wszystkich udogodnień, jakie niesie za sobą zakup tego planu ochrony.

 

Ile kosztuje AppleCare na iPada?

Koszt planu ochrony jest uzależniony od urządzenia, które ma on objąć. AppleCare dla iPada to wydatek rzędu 450 zł, jednak warto się na niego zdecydować. Koszt samodzielnych napraw może bowiem okazać się dużo wyższy. Warto również pamiętać, że w cenie zyskujemy także dostęp do pomocy wykwalifikowanej kadry i profesjonalnie przygotowanych materiałów online.
W przypadku dokonywania zakupów związanych z okresem gwarancji i serwisowaniem sprzętu warto mieć świadomość swoich praw. Wiele osób nie ma pojęcia o przywilejach, jakie przysługują im w związku z zakupem urządzenia elektronicznego. Dlatego pamiętaj, że usługa AppleCare stanowi jedynie dodatek do umowy i ustalonych odgórnie praw konsumenta. Oznacza to, że w razie wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości możesz zgłaszać je przez okres dwóch lat od daty zakupu urządzenia.

Newsletter Cortland
Korzystaj z okazji, promocji i rabatów. Zapisz się już dziś, otrzymasz kod na pierwsze zakupy.
Newsletter - Icon
Zakończenie działania Klubu Cortland

Od 01 lipca 2024 klub Cortland zakończy swoją działalność. Zachęcamy do wykorzystania zgromadzonych punktów do 30 czerwca 2024.

 

Po tym terminie punkty stracą ważność.

Sprawdź stan punktów
Download App - Photo