Mój koszyk

 

 

FAQ - często zadawane pytania

 

1. Co się dzieje z moim zamówieniem?

Nasi handlowcy informują drogą elektroniczną o każdej aktualizacji statusu zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Jeśli jednak chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje lub dokonać zmian, prosimy o wiadomość na adres sklep@cortland.pl, podając w treści numer zamówienia oraz opis sprawy.

2. Jak skontaktować się z salonem?

Pytania do naszych handlowców można kierować drogą telefoniczną oraz mailową. Dane kontaktowe poszczególnych oddziałów znajdują się na stronie www.cortland.pl/salony.html

3. Jak mogę otrzymać wycenę dotyczącą większego zamówienia?

W celu otrzymania oferty dotyczącej większego zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi handlowcami lub z lokalnym oddziałem Cortland. Nasze adresy znajdziesz na stronie www.cortland.pl/salony.html

4. Mam problem z aplikacją Cortland.

W przypadku wszelkich pytań lub zgłoszeń dotyczących aplikacji mobilnej Cortland prosimy o wiadomość na adres klub@cortland.pl

5. Moje urządzenie działa nieprawidłowo. Co robić?

Jeśli zauważyłeś nieprawidłowe funkcjonowanie swojego urządzenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym serwisem. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie www.cortland.pl/serwis.html

6. Jak mogę sprawdzić gwarancję iPhone’a?

Firma Apple umożliwia sprawdzenie stanu gwarancji urządzeń na stronie https://checkcoverage.apple.com/pl/pl. System Apple określa jedynie ważność rocznej gwarancji producenta. Wszelkie inne możliwości zgłoszenia sprzętu, mogą zostać zweryfikowane poprzez okazanie oryginalnego dowodu zakupu urządzenia lub poprzez wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer seryjny urządzenia oraz opis sprawy.

7. Jak mogę otrzymać wycenę naprawy sprzętu?

W celu otrzymania orientacyjnej wyceny naprawy prosimy o wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer seryjny urządzenia oraz opis problemu. Zaznaczamy jednak, że ostateczna wycena dokonywana jest dopiero po wykonaniu bezpłatnej diagnozy w serwisie. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cortland.pl/serwis.html

9. Jak przygotować urządzenie do wysyłki do serwisu?

Prosimy o ściągnięcie wszystkich pokrowców, folii i szkieł ochronnych. Urządzenie należy dostarczyć bez kart SIM lub innych zewnętrznych nośników (np. kart pamięci, urządzeń USB), a także pasków w przypadku zegarka Apple Watch. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej oraz przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych.

8. Ile czasu trwa diagnoza oraz naprawa w serwisie?

Diagnoza dokonywana jest przez naszych serwisantów w ciągu około 2 dni roboczych, natomiast w większości przypadków cały proces naprawy, począwszy od chwili dostarczenia urządzenia do serwisu, trwa od 3 do 5 dni roboczych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cortland.pl/serwis.html

10. Ile kosztuje wymiana wyświetlacza w iPhonie / iPadzie / Apple Watch?

Koszt wymiany wyświetlacza w iPhonie różni się w zależności od modelu. Poglądowy cennik znajduje się na stronie: https://serwis.cortland.pl/support/solutions/articles/22000070650-cennik-wymiany-ekranu-dla-iphone

 

Wymiana wyświetlacza w iPadzie oraz Apple Watch nie jest możliwa. Ceny wymian serwisowych poszczególnych urządzeń znajdują się na stronie https://serwis.cortland.pl/support/solutions/articles/22000207213-cennik-wymiany-urządzeń

11. Ile kosztuje wymiana baterii w iPhonie / iPadzie / MacBooku?
12. Jak mogę sprawdzić stan naprawy sprzętu?

W celu sprawdzenia stanu naprawy, prosimy o wpisanie numeru zlecenia na stronie https://www.cortland.pl/sprawdz-stan-naprawy.html lub o wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer RMA.

Newsletter Cortland
Korzystaj z okazji, promocji i rabatów. Zapisz się już dziś, otrzymasz kod na pierwsze zakupy.
Newsletter - Icon
Klub Cortland
Dołącz do programu lojalnościowego Klub Cortland. Zbieraj punkty za zakupy i wymieniaj na rabat.
Dołącz do Klubu Cortland
Download App - Photo