Mój koszyk

 

 

FAQ - często zadawane pytania

 

1. Co się dzieje z moim zamówieniem?

Nasi handlowcy informują drogą elektroniczną o każdej aktualizacji statusu zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Jeśli jednak chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje lub dokonać zmian, prosimy o wiadomość na adres sklep@cortland.pl, podając w treści numer zamówienia oraz opis sprawy.

2. Jak skontaktować się z salonem?

Pytania do naszych handlowców można kierować drogą telefoniczną oraz mailową. Dane kontaktowe poszczególnych oddziałów znajdują się na stronie www.cortland.pl/salony.html

3. Jak mogę otrzymać wycenę dotyczącą większego zamówienia?

W celu otrzymania oferty dotyczącej większego zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi handlowcami lub z lokalnym oddziałem Cortland. Nasze adresy znajdziesz na stronie www.cortland.pl/salony.html

4. Mam problem z aplikacją Cortland.

W przypadku wszelkich pytań lub zgłoszeń dotyczących aplikacji mobilnej Cortland prosimy o wiadomość na adres klub@cortland.pl

5. Moje urządzenie działa nieprawidłowo. Co robić?

Jeśli zauważyłeś nieprawidłowe funkcjonowanie swojego urządzenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym serwisem. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie www.cortland.pl/serwis.html

6. Jak mogę sprawdzić gwarancję iPhone’a?

Firma Apple umożliwia sprawdzenie stanu gwarancji urządzeń na stronie https://checkcoverage.apple.com/pl/pl. System Apple określa jedynie ważność rocznej gwarancji producenta. Wszelkie inne możliwości zgłoszenia sprzętu, mogą zostać zweryfikowane poprzez okazanie oryginalnego dowodu zakupu urządzenia lub poprzez wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer seryjny urządzenia oraz opis sprawy.

7. Jak mogę otrzymać wycenę naprawy sprzętu?

W celu otrzymania orientacyjnej wyceny naprawy prosimy o wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer seryjny urządzenia oraz opis problemu. Zaznaczamy jednak, że ostateczna wycena dokonywana jest dopiero po wykonaniu bezpłatnej diagnozy w serwisie. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cortland.pl/serwis.html

9. Jak przygotować urządzenie do wysyłki do serwisu?

Prosimy o ściągnięcie wszystkich pokrowców, folii i szkieł ochronnych. Urządzenie należy dostarczyć bez kart SIM lub innych zewnętrznych nośników (np. kart pamięci, urządzeń USB), a także pasków w przypadku zegarka Apple Watch. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej oraz przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych.

8. Ile czasu trwa diagnoza oraz naprawa w serwisie?

Diagnoza dokonywana jest przez naszych serwisantów w ciągu około 2 dni roboczych, natomiast w większości przypadków cały proces naprawy, począwszy od chwili dostarczenia urządzenia do serwisu, trwa od 3 do 5 dni roboczych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cortland.pl/serwis.html

10. Ile kosztuje wymiana wyświetlacza w iPhonie / iPadzie / Apple Watch?

Koszt wymiany wyświetlacza w iPhonie różni się w zależności od modelu. Poglądowy cennik znajduje się na stronie: https://serwis.cortland.pl/support/solutions/articles/22000070650-cennik-wymiany-ekranu-dla-iphone

 

Wymiana wyświetlacza w iPadzie oraz Apple Watch nie jest możliwa. Ceny wymian serwisowych poszczególnych urządzeń znajdują się na stronie https://serwis.cortland.pl/support/solutions/articles/22000207213-cennik-wymiany-urządzeń

11. Ile kosztuje wymiana baterii w iPhonie / iPadzie / MacBooku?
12. Jak mogę sprawdzić stan naprawy sprzętu?

W celu sprawdzenia stanu naprawy, prosimy o wpisanie numeru zlecenia na stronie https://www.cortland.pl/sprawdz-stan-naprawy.html lub o wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer RMA.

Newsletter Cortland
Zapisz się i bądź na bieżąco z nowościami i najlepszymi ofertami.
Newsletter - Icon
Zakończenie działania Klubu Cortland

Od 01 lipca 2024 klub Cortland zakończy swoją działalność. Zachęcamy do wykorzystania zgromadzonych punktów do 30 czerwca 2024.

 

Po tym terminie punkty stracą ważność.

Sprawdź stan punktów
Download App - Photo