FAQ - często zadawane pytania
Nasi handlowcy informują drogą elektroniczną o każdej aktualizacji statusu zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Jeśli jednak chciałbyś uzyskać dodatkowe informacje lub dokonać zmian, prosimy o wiadomość na adres sklep@cortland.pl, podając w treści numer zamówienia oraz opis sprawy.
Pytania do naszych handlowców można kierować drogą telefoniczną oraz mailową. Dane kontaktowe poszczególnych oddziałów znajdują się na stronie www.cortland.pl/salony.html
W celu otrzymania oferty dotyczącej większego zamówienia, prosimy o bezpośredni kontakt z naszymi handlowcami lub z lokalnym oddziałem Cortland. Nasze adresy znajdziesz na stronie www.cortland.pl/salony.html
W przypadku wszelkich pytań lub zgłoszeń dotyczących aplikacji mobilnej Cortland prosimy o wiadomość na adres klub@cortland.pl
Jeśli zauważyłeś nieprawidłowe funkcjonowanie swojego urządzenia, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym serwisem. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie www.cortland.pl/serwis.html
Firma Apple umożliwia sprawdzenie stanu gwarancji urządzeń na stronie https://checkcoverage.apple.com/pl/pl. System Apple określa jedynie ważność rocznej gwarancji producenta. Wszelkie inne możliwości zgłoszenia sprzętu, mogą zostać zweryfikowane poprzez okazanie oryginalnego dowodu zakupu urządzenia lub poprzez wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer seryjny urządzenia oraz opis sprawy.
W celu otrzymania orientacyjnej wyceny naprawy prosimy o wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer seryjny urządzenia oraz opis problemu. Zaznaczamy jednak, że ostateczna wycena dokonywana jest dopiero po wykonaniu bezpłatnej diagnozy w serwisie. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cortland.pl/serwis.html
Prosimy o ściągnięcie wszystkich pokrowców, folii i szkieł ochronnych. Urządzenie należy dostarczyć bez kart SIM lub innych zewnętrznych nośników (np. kart pamięci, urządzeń USB), a także pasków w przypadku zegarka Apple Watch. Zalecamy wykonanie kopii zapasowej oraz przywrócenie urządzenia do ustawień fabrycznych.
Diagnoza dokonywana jest przez naszych serwisantów w ciągu około 2 dni roboczych, natomiast w większości przypadków cały proces naprawy, począwszy od chwili dostarczenia urządzenia do serwisu, trwa od 3 do 5 dni roboczych. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.cortland.pl/serwis.html
Koszt wymiany wyświetlacza w iPhonie różni się w zależności od modelu. Poglądowy cennik znajduje się na stronie: https://serwis.cortland.pl/support/solutions/articles/22000070650-cennik-wymiany-ekranu-dla-iphone
Wymiana wyświetlacza w iPadzie oraz Apple Watch nie jest możliwa. Ceny wymian serwisowych poszczególnych urządzeń znajdują się na stronie https://serwis.cortland.pl/support/solutions/articles/22000207213-cennik-wymiany-urządzeń
W celu sprawdzenia stanu naprawy, prosimy o wpisanie numeru zlecenia na stronie https://www.cortland.pl/sprawdz-stan-naprawy.html lub o wiadomość na adres serwis@cortland.pl, podając w treści numer RMA.