Pakiet zdalnego wsparcia
Wsparcie Cortland oznacza, że nigdy nie jesteś sam. Jeżeli pojawi się problem, nasz zespół ekspertów czeka, aby zapewnić terminowe rozwiązanie, tak aby nauczanie i uczenie się nigdy nie zostało przerwane. Zapewniamy pomoc telefoniczną, online oraz zdalną diagnostykę. Po prostu wybierz najbardziej dogodną opcje.
Usługa Wsparcia zdalnego dla edukacji umożliwia skontaktowanie się z certyfikowanym i wykwalifikowanym inżynierem przy użyciu kombinacji udostępniania ekranu i rozmów telefonicznych. Zdalne doradztwo oferowane jest po niższych kosztach niż nasze usługi konfiguracyjne na miejscu i jest świetną opcją dla małych projektów lub ciągłego wsparcia przy wdrożeniach Apple.
Usługi zdalnego wsparcia mogą obejmować, ale nie są ograniczone do:
Usługi zdalnego wsparcia mogą obejmować, ale nie są ograniczone do:
- Pytania po wdrożeniu.
- Doradztwo w zakresie najlepszych praktyk,
oraz:

Usługi zarządzania urządzeniami:
- Rejestracja instytucji w portalu Apple School Manager.
- Rejestracja instytucji w portalu MDM Mosyle.
- Połączenie powyższych portali (wygenerowanie tokenów, certyfikatów).
- Ocena i optymalizacja infrastruktury w celu dostosowania jej do zakresu projektu.
- Uruchomienie i wdrażanie urządzeń iPad/Mac.
Usługi zarządzania tożsamością:
- Utworzenie danych do logowania i uruchomienie zarządzanych Apple ID.
- Przygotowanie i zaimportowanie danych szkoły (uczniowie, nauczyciele, klasy w plikach CSV, integracja z internetowym dziennikiem szkolnym).
- Zintegrowanie usług logowania Microsoft/Google.
Usługi zarządzania oprogramowaniem:
- Pobranie i instalacja aplikacji z pakietu Apple (iWork, iMovie, GarageBand, Clips, SwiftPlaygrounds, Klasa, Zadane).
- Pobranie pakietu aplikacji edukacyjnych Third party.
Usługi zarządzania plikami / chmura:
- Uruchomienie usługi przechowywania danych iCloud.
- Połączenie urządzeń z usługami chmurowymi Google/Microsoft.
Usługi zarządzania cyklem życia produktu:
- Uaktualnienie oprogramowania i aplikacji.
- Uruchomienie opóźnienia uaktualnień systemowych.
- Migracja i kopie zapasowe przenoszonych danych.
W ramach Pakietu zdalnego wsparcia placówka otrzymuje również pełne szkolenie techniczne dla administratora lokalnego.
Wsparcie zdalne dla edukacji dostępne jest w formie abonamentu lub godzinnych pakietów, w oparciu o szacowany czas trwania wymaganych usług.