Pakiet zdalnego wsparcia

Wsparcie Cortland oznacza, że nigdy nie jesteś sam. Jeżeli pojawi się problem, nasz zespół ekspertów czeka, aby zapewnić terminowe rozwiązanie, tak aby nauczanie i uczenie się nigdy nie zostało przerwane. Zapewniamy pomoc telefoniczną, online oraz zdalną diagnostykę. Po prostu wybierz najbardziej dogodną opcje.

Usługa Wsparcia zdalnego dla edukacji umożliwia skontaktowanie się z certyfikowanym i wykwalifikowanym inżynierem przy użyciu kombinacji udostępniania ekranu i rozmów telefonicznych. Zdalne doradztwo oferowane jest po niższych kosztach niż nasze usługi konfiguracyjne na miejscu i jest świetną opcją dla małych projektów lub ciągłego wsparcia przy wdrożeniach Apple.
Usługi zdalnego wsparcia mogą obejmować, ale nie są ograniczone do:

  • Pytania po wdrożeniu
  • Doradztwo w zakresie najlepszych praktyk
  • Pomoc programu Apple School Manager oraz aplikacji Klasa oraz Zadane
  • Wdrażanie usługi zarządzania za pomocą systemu Mosyle MDM

Wsparcie zdalne dla edukacji dostępne jest w formie abonamentu lub godzinnych pakietów, w oparciu o szacowany czas trwania wymaganych usług.