Ivo

Uniwersytet Warszawski, Warszawa

Na studiach

Cześć! Mam na imię Ivo i studiuję ekonomię, informatykę i ekonometrię na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od dwóch lat jestem członkiem Samorządu Studentów, w którym zajmujemy się organizacją wydarzeń, konferencji, integracji oraz bieżącą pomocą naszym studentom. Studia są dla mnie bardzo ważnym okresem, który stworzył mi możliwość poznania wielu wartościowych osób oraz poszerzenia swoich horyzontów.

w czasie wolnym

Wieczorami projektuje grafiki na odzież dla polskich niszowych producentów. Uwielbiam podróżować i jeździć na każdym rodzaju deski (od deskorolki do sportów wodnych). Od początku studiów moją nową pasją stało się gotowanie – lubię eksperymentować i bawić się egzotycznymi składnikami. Wolny czas poświęcam również rodzinie i przyjaciołom. Nic tak nie poprawia nastroju jak długie rozmowy na warszawskim Nowym Świecie.

dlaczego Apple

Jestem wielkim fanem ekosystemu, jaki stworzył Apple. Wszystkie moje urządzenia są zsynchronizowane i zawsze mam wszystko czego potrzebuję pod ręką. Ponadto sprzęt z Cupertino świetnie sprawdza się przy programowaniu oraz obróbce graficznej. Z urządzeń Apple korzystam już od ponad 10 lat i wątpię, żeby miało to się w przyszłości zmienić.

Wszyscy ambasadorzy

Poznaj team iStudies w roku akademickim 2020/21

Anita

Szkoła Główna Handlowa

Julia

Politechnika Warszawska

Dominik

Politechnika Warszawska

Ivo

Uniwersytet Warszawski

Julia

Uniwersytet Gdański

Kaja

Politechnika Wrocławska

Filip

Politechnika Gdańska

Marek

Wyższa Szkoła Bankowa, Wrocław

Kuba

Politechnika Wrocławska

Klaudia

Politechnika Wrocławska

Agata

Politechnika Gdańska

Kacper

Uniwersytet Gdański

Klaudia

Uniwersytet Papieski, Kraków

Jacek

Politechnika Rzeszowska

Kaja

Uniwersytet Pedagogiczny, Kraków

Kuba

Uniwersytet Jagielloński

Zostań jednym z nas!

Chcesz zostać Ambasadorem iStudies? Co roku, w sierpniu i wrześniu, prowadzimy nowy nabór i rozszerzamy program o kolejne uczelnie. Śledź nasze media społecznościowe, aby nie przegapić procesu rekrutacyjnego!