Apple Solution Expert - Edukacja

Wdrożenia Apple w szkole.
Łatwo jak nigdy wcześniej

 

Zespół techniczny Cortland jest dobrze przygotowany, aby wesprzeć Cię w wybranym przez Ciebie wdrożeniu rozwiązań Apple dla edukacji. Niezależnie od tego, czy wdrażasz pracownie Maców, udostępniasz wspólne urządzenia lub zaczynasz program iPad 1:1, oferujemy szereg usług, które mogą Ci pomóc.

 

Współdzielony iPad

Współdzielony iPad zapewnia uczniom indywidualizacje stylu nauki, a nauczycielowi łatwy sposób organizacji zajęć z iPadami.

 

  • Szybki i łatwy dostęp do materiałów
  • Photo ID pozwala uczniowi szybko odnaleźć swojego iPada
  • Studenci zaczynają prace tam, gdzie ją skończyli
  • Młodsi uczniowie mogą korzystać z uproszczonego logowania

Aplikacja Klasa

Aplikacja Klasa to potężne narzędzie w rękach nauczyciela, które pozwala zarządzać technologią w klasie i wspomagać uczniów przy pracy z iPadem.

 

  • Podgląd ekranu ucznia dzięki Screen View
  • Wysyłanie i odbieranie dokumentów
  • Zdalne wyświetlanie pracy ucznia na dużym ekranie
  • Uruchamianie i blokowanie aplikacji dzięki funkcji Remote Control
  • Resetowanie zapomnianych haseł bezpośrednio w aplikacji Klasa
  • Podgląd wykorzystanych przez ucznia aplikacji w widoku „Podsumowanie lekcji”

Apple School Manager

Apple School Manager zapewnia w pełni zintegrowany zestaw narzędzi pozwalających na przypisanie iPada do szkoły, tworzenie Zarządzanych Apple ID oraz kupowanie aplikacji i książek. I wszystko to w jednym miejscu.

 

  • Tworzenie kont dla uczniów i nauczycieli
  • Zarządzanie przypisywaniem urządzeń do systemu MDM
  • Kupowanie i instalowanie aplikacji oraz książek
  • Budowanie i udostępnianie kursów iTunes U

Zarządzanie Apple ID

Usługa Zarządzane Apple ID pozwala szkole w łatwy i szybki sposób tworzyć konta użytkowników, dzięki czemu już pierwszego dnia są oni gotowi do działania, a szkoła nie musi się martwić o bezpieczeństwo i prywatność danych.

 

  • Stworzone do zarządzania przez szkołę
  • Hurtowe tworzenie Apple ID
  • Zarządzanie rolami użytkowników
  • Proste resetowanie haseł i zarządzanie kontami
  • 200 GB przestrzeni dyskowej w iCloud 

Cortland: w czym możemy Państwu pomóc?


Wsparcie Cortland oznacza, że nigdy nie jesteś sam. Jeżeli pojawi się problem, nasz zespół ekspertów czeka, aby zapewnić terminowe rozwiązanie, tak aby nauczanie i uczenie się nigdy nie zostało przerwane. Zapewniamy pomoc telefoniczną, online oraz zdalną diagnostykę. Po prostu wybierz najbardziej dogodną opcje.

Zarządzanie urządzeniami mobilnymi

Cortland współpracuje z firmą Mosyle, aby umożliwić pełne wykorzystanie technologii mobilnej. Zarządzaj swoimi urządzeniami z systemem iOS z centralnej lokalizacji, a dzięki hierarchicznym ustawieniom zasad zespół IT może upoważnić nauczycieli do łatwego zarządzania urządzeniami w ich klasach.

Program rejestracji urządzeń

Program rejestrowania urządzeń (DEP) firmy Apple zapewnia szybki sposób wdrażania szkolnych urządzeń iPad i Mac zakupionych bezpośrednio w Cortland. DEP automatyzuje rejestrację w programie zarządzania urządzeniami mobilnymi i zapewnia zdalny nadzór, umożliwiając konfigurację urządzeń bez ich dotykania.

Program zakupów grupowych

Program zakupów grupowych (VPP) pozwala placówkom edukacyjnym na centralne kupowanie i udostępnianie uczniom, nauczycielom i administratorom tych aplikacji i książek, które odmienią lekcje. Gdy przypisujesz uczniowi aplikację, zachowujesz prawo własności, dzięki czemu możesz ją wycofać i zmienić w razie potrzeby. Kiedy uczniowie nie potrzebują już aplikacji lub opuszczają szkołę, możesz ponownie przypisać ją do innego użytkownika.

Sieci bezprzewodowe

Zbyt łatwo jest zapomnieć o znaczeniu posiadania solidnego systemu sieci bezprzewodowej, która poradzi sobie z bogactwem urządzeń w klasie. Nie pozwól, aby problemy z dostępem do internetu poprzez Wi-Fi zakłócił proces nauki Twoich uczniów. Cortland nawiązała współpracę z Cisco Meraki, producentem sieci bezprzewodowych zaprojektowanych specjalnie dla urządzeń Apple.

Wybierz ofertę dla Twojej szkoły

PAKIET 1 – WDROŻENIE


Dla szkół wdrażających nowe produkty.

  • Zespół specjalistów pomoże dobrać odpowiednie urządzenia do potrzeb szkoły, a następnie wdroży je z systemami zarządzania.
  • Zdalne wsparcie w ciągu całego wdrożenia
  • Szkolenia zespołu. W ramach wdrożenia firma Cortland szkoli zdalnie pracowników szkoły w użytkowaniu aplikacji i systemów Apple.
  • Bezpłatny odbiór i zwrot urządzeń wysyłanych do serwisu.

W skład wdrożenia wchodzą usługi:

  • Pomoc w założeniu kont Apple School Manager oraz MDM
  • Zakup / wdrożenie aplikacji
  • Modyfikowanie profili konfiguracji
  • Zdalna pomoc z nowymi funkcjami w systemach Apple
  • Rejestracja nowych programów wdrażania firmy Apple
  • Bieżąca rejestracja urządzeń w DEP
  • Pomoc z wdrożeniem głównych aktualizacji systemu iOS
  • Priorytetowe naprawy

PAKIET 2 – WSPARCIE


Dla szkół które chcą uzupełnić wdrożenie o nowe rozwiązania.

  • Audyt wdrożenia. Wykonanie audytu technicznego obecnego środowiska i sposobu zarządzania technologią
  • Wdrażanie nowych urządzeń. Firma Cortland pomoże dobrać nowe urządzenia do już istniejącego systemu, a następnie wdroży je zdalnie i przeszkoli pracowników z obsługi systemów i aplikacji.
  • Doradztwo w zakresie minimalnych wymagań systemowych dla nowych programów instalacyjnych Apple

W skład wdrożenia wchodzą usługi:

  • Zakup / wdrożenie aplikacji
  • Modyfikowanie profili konfiguracji
  • Zdalna pomoc z nowymi funkcjami w systemach Apple
  • Rejestracja nowych programów wdrażania firmy Apple
  • Bieżąca rejestracja urządzeń w DEP
  • Pomoc z wdrożeniem głównych aktualizacji systemu iOS
  • Priorytetowe naprawy

Usługa Wsparcia zdalnego dla edukacji umożliwia skontaktowanie się z certyfikowanym i wykwalifikowanym inżynierem przy użyciu kombinacji udostępniania ekranu i rozmów telefonicznych. Zdalne doradztwo oferowane jest po niższych kosztach niż nasze usługi konfiguracyjne na miejscu i jest świetną opcją dla małych projektów lub ciągłego wsparcia przy wdrożeniach Apple.

Usługi zdalnego wsparcia mogą obejmować, ale nie są ograniczone do:

  • Pytania po wdrożeniu
  • Doradztwo w zakresie najlepszych praktyk
  • Pomoc programu Apple School Manager oraz aplikacji Klasa oraz Zadane
  • Wdrażanie usługi zarządzania za pomocą systemu Mosyle MDM

Wsparcie zdalne dla edukacji dostępne jest w formie abonamentu lub godzinnych pakietów, w oparciu o szacowany czas trwania wymaganych usług.

Share This