fbpx
Apple Solution Expert - Edukacja

Narzędzia Apple dla działu IT i procesu wdrożenia

Firma Apple stworzyła zaawansowane narzędzia specjalnie dla szkół. Administratorom ułatwiają realizację wdrożenia, nauczycielom prowadzenie zajęć, a uczniom zdobywanie wiedzy w indywidualny dla każdego z nich sposób.

 

Apple School Manager

to prosty w obsłudze portal WWW, który udostępnia administratorom IT wszystko, czego potrzeba do wdrożenia w szkole iPadów i komputerów Mac. Umożliwia łatwe zapewnianie uczniom i pracownikom dostępu do usług Apple, konfigurowanie urządzeń, pobieranie aplikacji i książek oraz dostarczanie nauczycielom narzędzi, dzięki którym poprowadzą o wiele atrakcyjniejsze lekcje — i to wszystko z jednego miejsca.

    Wspólny iPad

    Wielu uczniów może używać tego samego iPada, przy czym każdy może to robić tak, jak gdyby było to jego własne urządzenie, a dane poszczególnych uczniów są od siebie oddzielone i odpowiednio zabezpieczone. 

      Klasa

      Umożliwia nauczycielom zarządzanie urządzeniami iPad w klasie. Mogą otwierać aplikacje i łącza, aby przeprowadzać uczniów przez omawiany temat, przysyłać dokumenty wszystkim uczniom w klasie i odbierać od nich pliki oraz sprawdzać zawartość ekranów iPadów w celu obserwowania pracy uczniów.

      Pierwsze kroki z aplikacją Klasa – iPad »

      Pierwsze kroki z aplikacją Klasa – Mac »

       

      Zadane

      Pozwala nauczycielom wysyłać i odbierać materiały edukacyjne, monitorować postępy uczniów, na bieżąco oceniać ich pracę i personalizować proces nauczania. Uczniowie widzą wszystkie ćwiczenia, przesyłają prace i sprawdzają swoje postępy w jednym miejscu. Więcej informacji można znaleźć na tej stronie.

      Przygotowanie do użytkowania aplikacji Zadane »

      Aplikacje współpracujące z Zadane »

        Cortland: w czym możemy Państwu pomóc?


        Wsparcie Cortland oznacza, że nigdy nie jesteś sam. Jeżeli pojawi się problem, nasz zespół ekspertów czeka, aby zapewnić terminowe rozwiązanie, tak aby nauczanie i uczenie się nigdy nie zostało przerwane. Zapewniamy pomoc telefoniczną, online oraz zdalną diagnostykę. Po prostu wybierz najbardziej dogodną opcje.

        Zarządzanie urządzeniami mobilnymi

        Cortland współpracuje z firmą Mosyle, aby umożliwić pełne wykorzystanie technologii mobilnej. Zarządzaj swoimi urządzeniami z systemem iOS z centralnej lokalizacji, a dzięki hierarchicznym ustawieniom zasad zespół IT może upoważnić nauczycieli do łatwego zarządzania urządzeniami w ich klasach.

        Sieci bezprzewodowe

        Zbyt łatwo jest zapomnieć o znaczeniu posiadania solidnego systemu sieci bezprzewodowej, która poradzi sobie z bogactwem urządzeń w klasie. Nie pozwól, aby problemy z dostępem do internetu poprzez Wi-Fi zakłócił proces nauki Twoich uczniów. Cortland nawiązała współpracę z Cisco Meraki, producentem sieci bezprzewodowych zaprojektowanych specjalnie dla urządzeń Apple.

        Wybierz ofertę dla Twojej szkoły

        PAKIET 1
        WDROŻENIE


        Dla szkół wdrażających nowe produkty.

        • Zespół specjalistów pomoże dobrać odpowiednie urządzenia do potrzeb szkoły, a następnie wdroży je z systemami zarządzania.
        • Zdalne wsparcie w ciągu całego wdrożenia
        • Szkolenia zespołu. W ramach wdrożenia firma Cortland szkoli zdalnie pracowników szkoły w użytkowaniu aplikacji i systemów Apple.
        • Bezpłatny odbiór i zwrot urządzeń wysyłanych do serwisu.

        W skład wdrożenia wchodzą usługi:

        • Pomoc w założeniu kont Apple School Manager oraz MDM
        • Zakup / wdrożenie aplikacji
        • Modyfikowanie profili konfiguracji
        • Zdalna pomoc z nowymi funkcjami w systemach Apple
        • Rejestracja nowych programów wdrażania firmy Apple
        • Bieżąca rejestracja urządzeń w DEP
        • Pomoc z wdrożeniem głównych aktualizacji systemu iOS
        • Priorytetowe naprawy

        PAKIET 2
        WSPARCIE ZDALNE DLA EDUKACJI

        Usługa Wsparcia zdalnego dla edukacji umożliwia skontaktowanie się z certyfikowanym i wykwalifikowanym inżynierem przy użyciu kombinacji udostępniania ekranu i rozmów telefonicznych. Zdalne doradztwo oferowane jest po niższych kosztach niż nasze usługi konfiguracyjne na miejscu i jest świetną opcją dla małych projektów lub ciągłego wsparcia przy wdrożeniach Apple.
        Usługi zdalnego wsparcia mogą obejmować, ale nie są ograniczone do:

        • Pytania po wdrożeniu
        • Doradztwo w zakresie najlepszych praktyk
        • Pomoc programu Apple School Manager oraz aplikacji Klasa oraz Zadane
        • Wdrażanie usługi zarządzania za pomocą systemu Mosyle MDM

        Wsparcie zdalne dla edukacji dostępne jest w formie abonamentu lub godzinnych pakietów, w oparciu o szacowany czas trwania wymaganych usług.

        Kontakt z Działem Edukacji:

        22 257 07 08

        edukacja@cortland.pl

        Newsletter Cortland

        Korzystaj z okazji, promocji i rabatów.