Trwa program naprawczy dla niektórych egzemplarzy aluminiowych Apple Watch.
W bardzo rzadkich przypadkach może dochodzić w nich do pęknięcia ekranu, które zaczyna się z jednej strony i biegnie dalej wokół ekranu. Jeśli zaobserwowałeś taki defekt w swoim zegarku, a bezpłatna diagnoza w naszym Autoryzowanym Serwisie Apple potwierdzi, że kwalifikuje się on do wzięcia udziału w programie, Apple Watch zostanie wymieniony bezpłatnie na sprawny egzemplarz.
Poniżej znajdziesz listę z modelami, które spełniają kryteria programu naprawczego. Jeśli nie wiesz, którą wersję posiadasz, zobacz stronę Identyfikowanie zegarka Apple Watch.
Seria i model | Rozmiary koperty | Kolor i materiał | Daty sprzedaży |
Apple Watch Series 2 | 38 mm i 42 mm | Aluminium w kolorze gwiezdnej szarości, złotym, różowego złota i srebrnym | Od września 2016 do września 2017 roku |
Apple Watch Nike+ Series 2 | 38 mm i 42 mm | Aluminium w kolorze gwiezdnej szarości i srebrnym | Od października 2016 do października 2017 roku |
Apple Watch Series 3 (GPS)
Apple Watch Series 3 (GPS + Cellular) |
38 mm i 42 mm | Aluminium w kolorze gwiezdnej szarości, złotym i srebrnym | Od września 2017 do września 2019 roku |
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS)
Apple Watch Nike+ Series 3 (GPS+ Cellular) |
38 mm i 42 mm | Aluminium w kolorze gwiezdnej szarości i srebrnym | Od października 2017 do września 2019 roku |
Aby skorzystać z programu naprawczego, skontaktuj się z naszym Autoryzowanym Serwisem Apple lub odwiedź jeden z salonów Cortland. Wcześniej prosimy jednak o przygotowanie zegarka do serwisowania, zgodnie z artykułem na stronie Apple. Czas potrzebny na realizację naprawy powinien wynieść około 3-7 dni roboczych, jednak jeśli Apple Watch ma uszkodzenia utrudniające serwisowanie, konieczne będzie uprzednie ich naprawienie. Czasami może zostać naliczona opłata za naprawę.
Program obejmuje spełniające kryteria aluminiowe modele zegarków Apple Watch Series 2 i Series 3 przez trzy lata od daty pierwszej sprzedaży detalicznej lub przez rok od daty rozpoczęcia tego programu – w zależności od tego, który okres jest dłuższy. Szczegółowe informacje uzyskasz poprzez wiadomość na adres serwis@cortland.pl.