Wymiana baterii w iPhone to naprawa, która wymaga odpowiedniego przeszkolenia i niezwykłej precyzji. Czy wiesz, ile czasu potrzebujemy na jej wykonanie w naszym Autoryzowanym Serwisie Apple?
Wszystko zaczyna się od krótkiego formularza, który musi zostać wypełniony przez właściciela urządzenia w salonie Cortland lub przez stronę www.cortland.pl/serwis.html. W kolejnym kroku zawsze prosimy o wykonanie kopii zapasowej do iCloud lub na komputerze z zainstalowanym programem iTunes. Tę czynność należy zrobić jeszcze przed wizytą urządzenia w serwisie. Dlaczego to takie ważne? Gdyby doszło do uszkodzenia urządzenia (np. w transporcie), nie stracisz najważniejszych danych, takich jak zdjęcia czy kontakty.
Gdy tylko dwie powyższe czynności zostaną wykonane, rozpoczynamy ogólną diagnozę iPhone’a, za wykonanie której nigdy nie pobieramy opłaty. Sprawdzamy zarówno stan techniczny, jak i wizualny telefonu, a w razie jakichkolwiek wątpliwości, kontaktujemy się z Apple w celu uzyskania dodatkowych informacji i wskazówek. Następnie przedstawiamy Klientowi wycenę naprawy oraz instrukcję, w jaki sposób należy uiścić opłatę za jej wykonanie, jeśli jest to naprawa pogwarancyjna.
Koszt wymiany baterii różni się w zależności od modelu telefonu, jednak mieści się on w przedziale od 229 do 349 złotych (stan na 13.05.2020, zapytaj nas o aktualną cenę).
Jeśli naprawa dokonywana jest bezpośrednio w serwisie i po wcześniejszym umówieniu się na wizytę, czas na jej wykonanie nie powinien przekroczyć 2 godzin. W sytuacji, gdy naprawa wykonywana jest za pośrednictwem kuriera, czas ten może wydłużyć się do około 5 dni roboczych.
Jak umówić się na wizytę i wymianę baterii w 2h?
Wystarczy, że wyślesz nam wiadomość e-mail na adres serwis@cortland.pl lub skontaktujesz się telefonicznie z lokalnym oddziałem, a następnie zapytasz nas o dostępne terminy. Zarezerwujemy wizytę i będziemy czekać na Twoje przybycie.