Autoryzowany Serwis Apple.
Potrzebujesz pomocy? Naprawimy Twój sprzęt.
Aktualna oferta
Daj drugie życie swojemu iPhonowi.
Przedłuż żywotność baterii od 349 zł.

Wyczyść swojego Maca!
Sprawdź ofertę przeczyszczenia wnętrza swojego urządzenia.
Zgubiłeś jedną słuchawkę lub etui?
Możesz je kupić w serwisie.

Kosztorys dla Ubezpieczyciela.
Wyceń naprawę w Autoryzowanym Serwisie.
Dlaczego Autoryzowany Serwis Apple?
Oryginalne części mają kluczowe znaczenie dla przeprowadzania wysokiej jakości napraw. Skorzystaj z usług Autoryzowanego Serwisu, aby mieć pewność, że po naprawie produkt będzie działał tak, jak powinien.
Wszystkie nasze punkty serwisowe od 10 lat spełniają standardy Apple, dzięki którym oferujemy profesjonalizm i wysoką jakość w wykonywaniu napraw. Nasi technicy są stale szkoleni przez Apple, zapewniając wysoką jakość oferowanych usług z zastosowaniem oryginalnych części firmy Apple – możesz więc z zaufaniem powierzyć nam wszystkie swoje urządzenia. Oferujemy również szeroki zakres napraw pogwarancyjnych oraz duży wachlarz możliwej rozbudowy sprzętu.

Największa Autoryzowana Sieć Serwisowa w Polsce.

Wsparcie serwisowe Klienta indywidualnego, biznesowego oraz edukacyjnego.

Bezpłatne door-to-door. Zawsze.

Naprawy w ramach programów naprawczych Apple

Kompetencje
Diagnozowania i napraw sprzętu Apple dokonują wyłącznie wykwalifikowani technicy.
Jakość usług
Dzięki temu, że korzystamy z oryginalnych części Apple możesz być pewien, że Twój sprzęt będzie dobrze naprawiony.
Wsparcie pogwarancyjne
Nawet jeśli Twój komputer nie podlega już gwarancji, możemy pomóc Ci w naprawie, bądź w rozbudowie maszyny.
Poznaj cennik napraw i usług serwisowych
Chcesz dokonać naprawy?
Masz pytanie? Sprawdź odpowiedź.
Serwis Cortland posiada status Apple Authorized Service Provider. Gwarantujemy najwyższy poziom obsługi technicznej serwisowanych sprzętów oraz posiadamy wykwalifikowanych pracowników serwisu.
Jako Autoryzowany Serwis Cortland korzystamy z oryginalnych części oraz serwisujemy sprzęt Apple, który jest dystrybuowany w Polsce.
Dzięki statusowi Apple Authorized Service Provider naprawiamy urządzenia w ramach programów naprawczych.
Większość programów naprawczych przewiduje nieodpłatną naprawę urządzenia lub przeprowadzenie jej w niższej kwocie w określonym przedziale czasowym. Szczegółowe informacje na temat aktualnych programów znajdują się tutaj. Jeżeli zostaną stwierdzone uszkodzenia, które utrudniają wykonanie usługi (na przykład uszkodzenie mechanicznie), drogą mailową może być przedstawiony dodatkowy kosztorys naprawy.
Istnieją dwie możliwości zlecenia naprawy w naszym serwisie:
- Pierwszą z nich jest osobiste dostarczenie sprzętu do jednego z naszych punktów serwisowych.
- Drugą możliwością jest zlecenie naprawy wysyłkowej. Wówczas prosimy o zgłoszenie zlecenia na stronie http://www.cortland.pl/zlec-naprawe.html. Po rejestracji prześlemy wiadomość mailową z instrukcją na temat dalszego postępowania.
1. Wyślij produkt do serwisu bez pokrowca i folii / szyb ochronnych oraz bez karty SIM lub innych zewnętrznych nośników (kart pamięci, urządzeń USB). Zegarki Apple Watch należy dostarczyć bez paska. 2. Przywróć urządzenie do ustawień fabrycznych zgodnie z instrukcją: https://support.apple.com/pl-pl/HT201252, pozwoli to usunąć przechowywane na nim prywatne dane. 3. Przed zarejestrowaniem zlecenia wyłącz usługę lokalizacji na urządzeniu iPhone, iPad, Mac, Watch.
Poniżej znajduje się instrukcja jak to zrobić:
Instrukcja iPhone lub iPad:
Wyłączenie funkcji z poziomu urządzenia:
• Urządzenie musi być połączone z Internetem.
• Należy kolejno wejść w menu:
> Ustawienia
> iCloud
> Lokalizator
> Znajdź mój iPhone
• Urządzenie poprosi o hasło Apple ID, aby wyłączyć usługę.
Instrukcja Mac:Wyłączenie funkcji z poziomu urządzenia:
• Urządzenie musi być połączone z Internetem.
• Należy kolejno wejść w menu:
> Preferencje systemowe
> iCloud
> Lokalizator
> Znajdź mój Mac
• Urządzenie poprosi o hasło Apple ID, aby wyłączyć usługę.
Wyłączenie funkcji za pomocą komputera:• Urządzenie, do którego przypisana jest usługa "Znajdź", musi być wyłączone lub pozbawione połączenia internetowego.
• Prosimy zalogować się na stronie www.icloud.com/#find za pomocą identyfikatora Apple ID (używanego w usłudze iCloud). Jeśli aktualnie korzystają Państwo z innej aplikacji w usłudze iCloud, należy kliknąć jej nazwę na górze okna iCloud.com, a następnie wybrać pozycję "Znajdź".
• Kolejnym krokiem jest wybór opcji "Wszystkie urządzenia" w górnej części ekranu. Następnie należy wybrać nieaktywne urządzenie i kliknąć przycisk "Usuń z konta". Jeśli przycisk "Usuń z konta" nie jest wyświetlany, prosimy ponownie wybrać "Wszystkie urządzenia", a następnie kliknąć przycisk Usuń (x) obok nazwy urządzenia.
Instrukcja dotycząca wyłączenia blokady aktywacji na zegarku Apple Watch znajduje się pod tym linkiem: https://support.apple.com/pl-pl/HT205009.
4. Podpisz zlecenie naprawy, na którym znajduje się regulamin serwisu i dołącz do paczki. Roczna ograniczona gwarancja Apple weryfikowana jest na podstawie numeru seryjnego urządzenia. Jej status można sprawdzić na stronie: https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/. Jeżeli w systemie Apple okres gwarancji określony jest jako zakończony, niezbędny jest dokument zakupu potwierdzający rzeczywistą datę pierwotnej sprzedaży urządzenia. W przypadku zgłoszenia do serwisu akcesoriów, takich jak słuchawki Beats, mysz, klawiatura, zasilacz itp. (zakupionych osobno) również wymagany jest dokument zakupu.
Status naprawy wysyłamy na adres mailowy podany w zleceniu. Jeśli podczas zgłaszania zlecenia została zaznaczona opcja powiadomienia SMS-em, informację przesyłamy również na wskazany w zleceniu numer telefonu.Stan naprawy można również sprawdzić korzystając ze strony internetowej: https://www.cortland.pl/sprawdz-stan-naprawy.html.Jeżeli masz wątpliwość, czy status jest aktualny, wyślij e-mail na adres serwis@cortland.pl.
To oznacza, że wysłaliśmy Twoje urządzenie do wyspecjalizowanego ośrodka naprawczego Apple, aby wykonać dodatkowe czynności diagnostyczne lub przeprowadzić ewentualną naprawę bezpośrednio przez producenta sprzętu.
Czas realizacji naprawy uzależniony jest od metody naprawy oraz dostępności części serwisowych. Większość napraw realizowanych jest w czasie 3-7 dni roboczych.
Oferujemy wysyłkę door-to-door kurierem DHL, która jest bezpłatna w ramach usług gwarancyjnych. W przypadku napraw pogwarancyjnych, koszt wysyłki wliczony jest w ostateczny koszt naprawy.
Istnieje również możliwość odbioru sprzętu w jednym z naszych salonów. Ich lista dostępna jest tutaj.
Po naprawie serwisowej urządzenie może być odebrane w jednym z salonów Cortland lub odesłane kurierem DHL na adres podany podczas rejestracji zlecenia. W przypadku chęci zmiany metody odbioru lub adresu wysyłki prosimy o wysłanie wiadomości mailowej na adres technika przypisanego do zgłoszenia serwisowego lub na serwis@cortland.pl z adresu e-mailowego, który podany był w zleceniu naprawy. Jeśli zmiana danych zlecenia ma nastąpić telefonicznie, prosimy o przekazanie dyspozycji, korzystając z numeru telefonu zawartego na dokumencie Zlecenia naprawy.
Podczas pozostawiania sprzętu w serwisie przygotowywany jest dokument zlecenia naprawy, który potwierdza przyjęcie urządzenia do diagnostyki oraz naprawy. Upoważnia on do odbioru sprzętu z serwisu każdą osobę, która go okaże. Jeśli zlecenie naprawy zostanie zagubione odbiór będzie możliwy na podstawie dowodu osobistego (dotyczy jedynie osoby, która zapisana była jako zleceniodawca). W przypadku konieczności odbioru urządzenia przez inną osobę nieposiadającą zlecenia naprawy niezbędne jest upoważnienie. Prosimy o zawarcie w nim danych wyznaczonej osoby i wysłanie na adres mailowy serwis@cortland.pl.
Gwarancja na produkty firmy Apple trwa rok, licząc od daty pierwotnego zakupu sprzętu od Autoryzowanego Sprzedawcy Apple. Okres ten można przedłużyć o rok lub dwa lata, wykupując dodatkowe wsparcie AppleCare Protection Plan.Roczna gwarancja Apple obowiązuje dodatkowo do ustawowych uprawnień konsumenta i w żaden sposób nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. Podsumowanie przepisów polskiego prawa konsumenckiego, Rocznej Gwarancji Apple oraz planu ochrony AppleCare Protection Plan, znajduje się w artykule: http://www.apple.com/pl/legal/statutory-warranty/.
Firma Apple umożliwia sprawdzanie stanu gwarancji urządzeń na stronie: https://checkcoverage.apple.com/pl/pl/. System Apple określa jedynie ważność rocznej gwarancji producenta. Wszelkie inne możliwości zgłoszenia sprzętu, w tym również te wynikające z praw konsumenta, charakterystycznych dla kraju zakupu telefonu, mogą zostać zweryfikowane poprzez okazanie oryginalnego dowodu zakupu urządzenia. W przypadku dodatkowych pytań o gwarancję Apple, zachęcamy do kontaktu z producentem, pod numerem: 00 800 44 11 875, bądź poprzez adres: https://support.apple.com/pl-pl/contact.
Plan ochrony AppleCare Protection Plan to wyjątkowe, zintegrowane rozwiązanie w zakresie serwisu i wsparcia. Plan przedłuża bezpłatny okres gwarancji na urządzenie Apple i dotyczącego go wsparcia technicznego od dwóch, do trzech lat od daty zakupu. W ramach planu Klient może korzystać z fachowego telefonicznego wsparcia technicznego, serwisu gwarancyjnego na całym świecie, wygodnych form obsługi serwisowej, materiałów pomocniczych w sieci WWW oraz zaawansowanych narzędzi diagnostycznych.
Plan obejmuje gwarancję ważną na całym świecie, uprawniającą do nieodpłatnych części zamiennych i robocizny. Naprawy będą wykonywane przy użyciu oryginalnych części Apple, przez serwisy autoryzowane przez Apple. Aby przedłużyć gwarancję, kliknij tutaj.
Gwarancja Bezpieczeństwa to dodatkowe ubezpieczenie sprzętu, dzięki któremu można uzyskać szereg korzyści. W odróżnieniu od AppleCare Protection Plan oprócz standardowego przedłużenia gwarancji urządzenia, Gwarancja Bezpieczeństwa oferuje wsparcie również w przypadku uszkodzeń mechanicznych, kontaktu z cieczą lub kradzieży produktu. Dowiedz się więcej o Gwarancji Bezpieczeństwa.
Serwis Cortland nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dyskach twardych lub innych nośnikach. Z tego względu zalecamy zrobienie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia do serwisu. Podczas diagnostyki, komputery uruchamiane są z zewnętrznych nośników i jeżeli nie ma takiej konieczności, to nie ingerujemy w strukturę danych na dyskach użytkowników.
Jeśli sprzęt zostanie zakwalifikowany do udziału w bezpłatnej naprawie z tytułu programu naprawczego oferowanego przez Apple nie zostaną naliczone koszty za naprawę. Jeżeli zostaną stwierdzone uszkodzenia, które utrudniają wykonanie usługi (na przykład uszkodzony mechanicznie ekran), drogą mailową może być przedstawiony dodatkowy kosztorys naprawy.
Prosimy o wypełnienie załącznika, który znajduje się na ostatniej stronie i dołączenie go do przesyłki. Jeżeli urządzenie już jest w serwisie wypełniony formularz należy przesłać e-mailem na adres serwis@cortland.pl.
Jeżeli gwarancja nie minęła należy dołączyć dokument zakupu w celu weryfikacji rozbieżności dat. Jeśli naprawa ma przebiegać z tytułu Gwarancji Bezpieczeństwa Cortland lub dodatkowych uprawnień konsumenckich niezbędne jest również poświadczenie kopią rachunku.