Zgłoś reklamację
Reklamacja w Autoryzowanym Serwisie Apple
- dotyczy wszystkich produktów Apple lub Beats
- skorzystaj z Gwarancji Apple, AppleCare lub Programu Naprawczego Apple
- dowód zakupu nie jest wymagany*
- Door to Door – bezpłatny odbiór i dostarczenie sprzętu po naprawie
*Serwis w wybranych przypadkach może poprosić o dowód zakupu.
Reklamacja w firmie Cortland
- dotyczy produktów zakupionych w Cortland
- skorzystaj z gwarancji na produkty firm trzecich lub uprawnień zawartych w Kodeksie Cywilnym
- wymagany dowód zakupu lub jego numer
- pośredniczymy w przekazaniu reklamacji do serwisu producenta, co może wydłużyć czas reklamacji niektórych produktów
Infolinia Cortland
61 66 90 200
Infolinia czynna od pon. do pt. w godz 9:00-17:00
E-mail: kontakt@cortland.pl | Zgłoś błąd: bledy@cortland.pl