Apple Care
Przedłużenie gwarancji i wsparcie techniczne.
Plan ochrony AppleCare zapewnia przedłużenie gwarancji Apple¹ – do trzech lat dla Maca i do dwóch lat dla iPada oraz telefoniczne wsparcie techniczne.

AppleCare dla Maca oraz iPada
Do Twojej dyspozycji jest Autoryzowany Serwis Apple w salonach Cortland lub innych punktach autoryzowanych przez Apple. Podczas zagranicznych podróży możesz skorzystać z obsługi serwisowej w lokalnych autoryzowanych punktach naprawy. Po zakupie AppleCare wystarczy jedno połączenie telefoniczne², ażeby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące sprzętu, systemu operacyjnego czy aplikacji Apple.

Fachowy serwis i wsparcie pod jednym adresem
- Lokalne punkty naprawy Apple na całym świecie w przypadku Maca
- Lokalne serwisy sprzętowe na terenie Europy w przypadku iPada
- Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple
Dodatkowe opcje ochrony serwisowej Apple
Komputery Mac
AppleCare dla Maca zapewnia przedłużenie gwarancji do 3 lat. Naprawy, które obejmują zarówno sprzęt jak i części zamienne, wykonywane są w Autoryzowanym Serwisie Apple w Cortland lub przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie. Zakres ochrony:
- Komputer Mac
- Bateria⁴
- Dołączone akcesoria, takie jak zasilacz
- Pamięć (RAM) firmy Apple
- AirPort³
- Napęd Apple USB SuperDrive
iPad
AppleCare dla iPada zapewnia gwarancję naprawy lub wymiany, która obejmuje zarówno koszty robocizny, jak i części, realizowaną przez Autoryzowany Serwis Apple w Cortland lub autoryzowanych techników Apple. Naprawami objęte są:
- iPad
- AirPort³
- Bateria⁴
- Dołączony kabel USB i zasilacz
Sprawdź przysługującą Ci gwarancję na serwis i wsparcie
Sprawdź status gwarancji Apple i zobacz, czy możesz wykupić dodatkową ochronę AppleCare.
- Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia Maca lub iPada. Ochrona zapewnia możliwość korzystania z dodatkowych usług serwisu przez 2 lata od pierwotnej daty zakupu iPada oraz nawet przez trzy lata od pierwotnej daty zakupu komputera Mac. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Ochrona serwisowa obejmuje tylko sprzęt oraz dołączone do niego fabrycznie oryginalne akcesoria, na wypadek (i) wad materiałowych i wad wykonania lub (ii) spadku pojemności baterii poniżej 80 procent pojemności pierwotnej.
- Mogą być pobierane opłaty za lokalne połączenia telefoniczne.
- Urządzenie AirPort musi być zakupione nie wcześniej niż dwa lata przed zakupem komputera Mac/iPada lub w okresie obowiązywania wykupionego planu ochrony AppleCare Protection Plan.
- Ochrona serwisowa dotyczy spadku pojemności baterii poniżej 80 procent pojemności pierwotnej.
Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Szczegółowe warunki dostępne są pod adresem www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appgeos.html.
W przypadku komputerów z oprogramowaniem macOS Server plan obejmuje pomoc w administrowaniu serwerem i zarządzaniu siecią przy użyciu graficznego interfejsu użytkownika macOS Server.
Infolinia Cortland:
61 66 90 200
Infolinia czynna od poniedziałku do soboty w godz. 9-20
E-mail: kontakt@cortland.pl | Zgłoś błąd: bledy@cortland.pl