fbpx
Zaznacz stronę
AppleCare

Apple Care

Przedłużenie gwarancji i wsparcie techniczne.

 

Plan ochrony AppleCare zapewnia przedłużenie gwarancji Apple¹ – do trzech lat dla Maca i do dwóch lat dla iPada oraz telefoniczne wsparcie techniczne.

AppleCare dla Maca oraz iPada

Do Twojej dyspozycji jest Autoryzowany Serwis Apple w salonach Cortland lub innych punktach autoryzowanych przez Apple. Podczas zagranicznych podróży możesz skorzystać z obsługi serwisowej w lokalnych autoryzowanych punktach naprawy. Po zakupie AppleCare wystarczy jedno połączenie telefoniczne², ażeby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące sprzętu, systemu operacyjnego czy aplikacji Apple.

Fachowy serwis i wsparcie pod jednym adresem

Ponieważ Apple jest producentem sprzętu, systemów macOS oraz iOS i wielu aplikacji, produkty Apple są prawdziwie zintegrowanymi systemami. Tylko AppleCare zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple. Kupując ochronę AppleCare zyskujesz:
  • Lokalne punkty naprawy Apple na całym świecie w przypadku Maca
  • Lokalne serwisy sprzętowe na terenie Europy w przypadku iPada
  • Bezpośredni dostęp do ekspertów Apple

Dodatkowe opcje ochrony serwisowej Apple

Komputery Mac

AppleCare dla Maca zapewnia przedłużenie gwarancji do 3 lat. Naprawy, które obejmują zarówno sprzęt jak i części zamienne, wykonywane są w Autoryzowanym Serwisie Apple w Cortland lub przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie. Zakres ochrony:

  • Komputer Mac
  • Bateria
  • Dołączone akcesoria, takie jak zasilacz
  • Pamięć (RAM) firmy Apple
  • AirPort³
  • Napęd Apple USB SuperDrive

iPad

AppleCare dla iPada zapewnia gwarancję naprawy lub wymiany, która obejmuje zarówno koszty robocizny, jak i części, realizowaną przez Autoryzowany Serwis Apple w Cortland lub autoryzowanych techników Apple. Naprawami objęte są:

  • iPad
  • AirPort³
  • Bateria
  • Dołączony kabel USB i zasilacz

Sprawdź przysługującą Ci gwarancję na serwis i wsparcie

Sprawdź status gwarancji Apple i zobacz, czy możesz wykupić dodatkową ochronę AppleCare.

  1. Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia Maca lub iPada. Ochrona zapewnia możliwość korzystania z dodatkowych usług serwisu przez 2 lata od pierwotnej daty zakupu iPada oraz nawet przez trzy lata od pierwotnej daty zakupu komputera Mac. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Ochrona serwisowa obejmuje tylko sprzęt oraz dołączone do niego fabrycznie oryginalne akcesoria, na wypadek (i) wad materiałowych i wad wykonania lub (ii) spadku pojemności baterii poniżej 80 procent pojemności pierwotnej.
  2. Mogą być pobierane opłaty za lokalne połączenia telefoniczne.
  3. Urządzenie AirPort musi być zakupione nie wcześniej niż dwa lata przed zakupem komputera Mac/iPada lub w okresie obowiązywania wykupionego planu ochrony AppleCare Protection Plan.
  4. Ochrona serwisowa dotyczy spadku pojemności baterii poniżej 80 procent pojemności pierwotnej.

Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Szczegółowe warunki dostępne są pod adresem www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appgeos.html.

W przypadku komputerów z oprogramowaniem macOS Server plan obejmuje pomoc w administrowaniu serwerem i zarządzaniu siecią przy użyciu graficznego interfejsu użytkownika macOS Server.

Infolinia Cortland:

61 66 90 200

Infolinia czynna od pon. do pt. w godz 9:00-17:00
E-mail: kontakt@cortland.pl    |    Zgłoś błąd: bledy@cortland.pl

Newsletter Cortland

Korzystaj z okazji, promocji i rabatów.
facebooktwitterblog
Share This