Skontaktuj się z nami

AJA KiPro

KiPro
 · 
066AF9
Unifikuj różne typy kamer oraz różne formaty... maksymalnie uprość produkcję i postprodukcję Kamery klasy prosumenckiej Podłącz prosumenckie kamery HDV lub AVCHD do Ki Pro przez HDMI. Ki Pro umożliwia tańszym...

Unifikuj różne typy kamer oraz różne formaty... maksymalnie uprość produkcję i postprodukcję

  • Kamery klasy prosumenckiej

Podłącz prosumenckie kamery HDV lub AVCHD do Ki Pro przez HDMI. Ki Pro umożliwia tańszym kamerom produkować nagrania w jakości profesjonalnej w formacie Apple ProRes 422 oraz Apple ProRes 422 (HQ).

  • Kamery klasy profesjonalnej

Podłącz Ki Pro do wielu typów profesjonalnych kamer HD za pomącą złącza komponent lub HD-SDI. Nagrania w formacie Apple ProRes 422, które stworzymy z pomocą Ki Pro mogą spokojnie konkurować z natywnymi nagraniami wielu kamer HD. Nagrania w formacie Apple ProRes 422 to nagrania z pełnym rastrem, cechujące się 10-bitową jakością. Natomiast, typowe nagrania w przypadku kamer charakteryzują się różnymi rodzajami kompresji, poziomymi rozdzielczościami, typami plików, często w zaledwie 8-bitowej jakości.

  • Kamery klasy emisyjnej

Korzystaj ze sprzętowych możliwości konwersji, aby ujednolicić różne formaty stosowane przez kamery o jakości emisyjne (1080 lub 720), by wszystkie Twoje kamery nagrywały w tym samym formacie i z tą samą liczbą klatek na sekundę. Co więcej, możesz „przedłużyć żywot” Twoich profesjonalnych kamer SD, dzięki ogromnym możliwościom konwersji w górę, które posiada Ki Pro.


Cechy produktu:

  • Możliwość równoczesnego nagrywania na kamerę hosta oraz Ki Pro.
  • Możliwość uniknięcia różnych schematów kompresji przez nagrywanie w formacie Apple ProRes 422.
  • Nagrywanie na przenośnie moduły pamięci oparte na systemie plików, zamiast na różne typy nośników.
  • Sprzętowa konwersja w górę, w dół, oraz krzyżowa, która pomoże uniknąć chaosu związanego z różnymi formatami plików.
  • Poszerzone możliwości client review
  • Bardzo płynne przejście z produkcji do postprodukcji, bez żadnych problemów związanych z logowaniem i przechwytywaniem materiału
  • Możliwość przedłużenia okresu użytkowania istniejących kamer
  • Kompatybilność z przyszłymi formatami oraz środowiskami pracy dzięki ogromnym możliwości kompresji


Specyfikacja techniczna

Wejścia wideo

  • Cyfrowe:
    • SD oraz HD-SDI (1xBNC), SMPTE-259/292/296 HDMI
  • Analogowe:
    • SD/HD Component (3xBNCS): SMPTE/EBU N10,
    • Betacam 525 liniowe, Betacam 525J, RGB, YPbPr 12-bitowe A/D, oversampling 2x

Wyjścia wideo (wszystkie mogą jednocześnie aktywne)

  • Cyfrowe:
    • SD oraz HD-SDI, SMPTE-259/292/296 (1xBNC) HDMI
  • Analogowe:
    • Composite (1xBNC):
    • NTSC, NTSCJ, PAL
    • 12-bitowe D/A, oversampling 8x
    • SD/HD Component (3xBNCS):
    • SD: SMPTE/EBU N10, Betacam 525 liniowe,
    • Betacam 525J, RGB
    • 12-bitowe D/A, oversampling 8x
    • HD: YPbPr, RGB
    • 12-bitowe D/A, oversampling 2x

Wejścia audio

  • Cyfrowe:
    • 24-bitowe embedowane do SDI, 8 kanałow, 48kHz; embedowane do HDMI, 2 kanały
  • Analogowe:
    • 24-bitowe A/D, symetryczne, 2 kanały (2 XLR), 48kHz
    • Poziom wejścia: Line, Mic, Mic + zasilanie phantom 48Vdc
    • 2 kanały, niesymetryczne (2 RCA)

Wyjścia audio

  • Cyfrowe:
    • 24-bitowe deembedowane z SDI, 8 kanałow, 48kHz
    • deembedowane z HDMI, 8 kanałów
  • Analogowe:
    • 24-bitowe A/D, 2 kanały symetryczne XLR, 48kHz
    • 2 kanały, niesymetryczne (2 RCA)

Sieć

  • 10/100/1000 Ethernet (RJ45)
  • 802.11g WiFi
  • Wbudowane serwer sieciowy do kontroli zdalnej

Interfejs użytkownika panelu sterowania

  • Wyświetlacz 2 x 20 znaków , z dedykowanymi przeciskami

Kod czasowy

  • Wejście oraz wyjście LTC przez BNC

Sterowanie

  • LANC loop: 2 konektory LANC
  • Lens Tap: podłącza się do opcjonalnego kabla przechwytującego sygnał AJA Lens Tap intercept cable umieszczonego między korpusem kamery a obiektywem, co umożliwia włączanie i wyłącznie obiektywu
  • IEEE-1394a/FireWire 400 do sterowania i kodu czasowego

Sterowanie urządzeniami peryferyjnymi

  • RS-422, 9-pinowe

FireWire

  • IEEE-1394b, FireWire™ 800Mb/s do połączenie z Mac Pro lub MacBook Pro (montuje się jako dysk twardy)

Sprzętowa 10-bitowa konwersja w górę

  • Anamorphic: pełen ekran
  • Pillar box 4:3: obraz 4:3 na środku ekranu z czarnymi pasami po bokach
  • Zoom 14:9: obraz 4:3 nieznacznie powiększony do 14:9 z czarnymi pasami po bokach
  • Zoom Letterbox: obraz powiększony do rozmiaru ekranu
  • Zoom Wide: połączenie powiększenia i rozciągnięcia w poziomie do ekranu 16:9; to ustawienie może nieznacznie zmienić proporcje obrazu

Sprzętowa 10-bitowa konwersja w dół

  • Anamorphic: pełen ekran
  • Letterbox: obraz jest zmniejszony z czarnymi pasami na górze i na dole; proporcje obrazu zostają zachowane
  • Crop: obraz zostaje zacieśniony do nowego rozmiaru ekranu

Sprzętowa 10-bitowa konwersja krzyżowa

  • 1080i do 720P
  • 720P do 1080i
  • 720P do 1080PsF

Konwersja proporcji obrazu z SD do SD

  • Letterbox: Konwerduje SD anamorphic do letterbox
  • H Crop: rozciąga obraz w poziomie; zmienia anamorphic SD na full frame [pełna klatka].
  • SD Pillarbox: tworzy obraz na środku ekranu z czarną obwódką po lewej i po prawej oraz anamorfotyczny obraz na środku.
  • V Crop: zmienia materiał SD letterbox na obraz anamorfotyczny.

Na produkt składają się:

  • Urządzenie do rejestrowania Ki Pro Recorder
  • Moduł pamięci Ki Pro HDD Storage Module
  • Zasilacz sieciowy 110/220 V z 4-pinowym konektorem XLR

Producent

Producent:
AJA