Kliknij. Podpisz. Wyślij.

Zapomnij o stosach dokumentów w swojej firmie. Poznaj Adobe Acrobat wraz z usługą Adobe Sign i sprawnie podpisuj oraz zarządzaj elektronicznie obiegiem dokumentów.

Podpisy elektroniczne oferują ważną prawnie metodę potwierdzania zgody lub zatwierdzania dokumentów i formularzy cyfrowych. Możesz nimi zastąpić podpisy odręczne w prawie każdym procesie. Zaawansowane oprogramowanie Adobe Acrobat Pro DC wraz z usługą podpisów elektronicznych Adobe Sign to połączenie najlepszych w branży narzędzi do pracy z plikami PDF i nie tylko. Stanowi rozwiązanie problemów z obiegiem dokumentów, zbieraniem podpisów pod nimi i ich archiwizacją. Poznaj wszystkie korzyści z rozwiązania firmy Adobe do podpisów elektronicznych. 

Adobe Sign to:

  • Prostota i szybkość korzystania z podpisu elektronicznego, w tym także kwalifikowanego i certyfikowanego
  • Sprawność przesyłania i obiegu dokumentów
  • Nowoczesność
  • Bezpieczeństwo – zawsze zgodne z aktualnymi wytycznymi i regulacjami, a także zapewnia bezpieczeństwo plików i przechowywania ich kopii na chmurze Adobe
  • Ekologia i oszczędność – znaczne ograniczenie wydruków w firmie
  • Kompatybilność z komputerami stacjonarnymi, laptopami, tabletami oraz smartfonami

Dla kogo? W jakim celu?

Praca z podpisem elektronicznym zarówno w biurze, jak i poza nim to oszczędność czasu i pieniędzy. Nie musisz drukować stosów dokumentów, wysyłać po ich odbiór kuriera i czekać aż zostaną dostarczone, wszystko załatwisz z poziomu urządzenia. Oprócz samego podpisania dokumentu, będziesz w stanie czuwać również nad prawidłowym obiegiem dokumentów. Możesz wysłać dokument do wielu osób jednocześnie, nadać im odpowiednie role i czuwać nad postępami w podpisach na dokumencie. Podpis elektroniczny to świetne rozwiązanie dla wszystkich firm, od małych po duże przedsiębiorstwa.

Bezpieczeństwo.

Zapomnij o pancernych szafach, szafkach na klucz i segregatorach. Zamień szafę na chmurę, bo w usłudze Adobe Sign dokumenty przechowujesz bezpiecznie w chmurze Adobe. Podpis cyfrowy jest łączony kryptograficznie z dokumentem PDF. Całość zabezpiecza pieczęć, która gwarantuje widoczność potencjalnych modyfikacji.

Łatwość i kompatybilność.

Do obsługi podpisu elektronicznego Adobe Sign wystarczy komputer, tablet lub smartfon z przeglądarką i dostępem do Internetu. Nic więcej. Żadnych dodatkowych urządzeń ani przystawek. Podpisujący nawet nie potrzebuje licencji, wystarczy mail oraz przeglądarka internetowa. Niepowtarzalny certyfikat cyfrowy i kod PIN pozwalają łatwo potwierdzić poświadczenia i tożsamość osób.

Kwestie prawne.

Podpis elektroniczny obsługiwany przez usługę Adobe Sign jest zgodny z międzynarodowymi normami ISO, PCI oraz SOC. Jest uznawany w całej Europie i wielu miejscach na świecie. Jest zawsze zgodne z aktualnymi wytycznymi i regulacjami. Korzystając z Adobe Sign jesteś pewny, że Twój podpis jest legalny i zostanie prawnie uznany.

Jakie pliki i dokumenty można podpisywać elektronicznie?

Usługa Adobe Sign nadaje się właściwie do podpisywania wszystkich dokumentów w postaci elektronicznej. W zależności od ważności dokumentu podpis może być standardowy, kwalifikowany lub certyfikowany.

Pliki PDF? Pliki z pakietu Microsoft Office? Są gotowe do zbierania podpisów.

Ekologia i koszty

Znacznie mniej papieru w obiegu, mniej wydrukowanych stron = znacznie rzadsze korzystanie z drukarki = ograniczenie wymiany materiałów eksploatacyjnych drukarki co przekłada się na mniejsze koszty oraz oszczędzanie środowiska naturalnego poprzez produkowanie mniejszej ilości odpadów.

Dlaczego warto kupić program Adobe Acrobat DC w Cortland?

  • Finansowanie zakupów – niezależnie czy kupujesz sprzęt czy oprogramowanie, możesz liczyć na atrakcyjne formy finansowania dla swojej firmy takie jak leasing.
  • Przygotujemy atrakcyjną ofertę dla Twojej firmy.
  • Możesz liczyć na wsparcie naszych ekspertów zarówno podczas zakupu, jak i podczas konfiguracji.
  • Otrzymujesz pełną polską fakturę VAT.
Adobe Sign - często zadawane pytania
Co to jest podpis elektroniczny?

Podpisy elektroniczne oferują wiążącą prawnie metodę potwierdzania zgody lub zatwierdzania dokumentów i formularzy cyfrowych. Jedna z często stosowanych definicji podpisu elektronicznego brzmi: „dźwięk, symbol lub proces elektroniczny dołączony do rejestru lub związany z nim w logiczny sposób, który określona osoba stosuje w celu podpisania tego rejestru”. Podpisy elektroniczne mogą zastąpić podpisy odręczne w prawie każdym procesie osobistym lub biznesowym. Przykłady: umowy, formularze zgłoszeniowe, formularze wdrażania nowo zatrudnionych osób, umowy o zachowaniu poufności, dokumenty wstępne dla dostawców i zapytania ofertowe, autoryzacje zmian, formularze rejestracji do świadczeń urzędowych.

Czy podpisy elektroniczne Adobe Sign są wiążące?

Tak. Podpisy elektroniczne są wiążące i ważne prawnie w prawie każdym kraju uprzemysłowionym na świecie. Również mniej rozwinięte kraje rozpoczynają wprowadzanie przepisów dotyczących podpisów elektronicznych. W 2000 roku w Stanach Zjednoczonych przyjęto ustawę ESIGN Act, która umożliwia stosowanie wiążących podpisów elektronicznych w prawie każdej sytuacji. W Unii Europejskiej w lipcu 2016 roku wprowadzono przepisy eIDAS (Electronic Identification and Trust Services). Podobne przepisy zostały też przyjęte w innych krajach. 

Czy podpisy elektroniczne Adobe Sign są bezpieczne?

Tak. Firma Adobe bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo podpisów elektronicznych. Usługa Adobe Sign uzyskała certyfikaty zgodności z najbardziej rygorystycznymi standardami zabezpieczeń na świecie, takimi jak ISO 27001, SOC 2 Type 2 i PCI DSS, które są używane w branży kart płatności. Dodatkowo w usłudze Adobe Sign jest stosowany proces bezpiecznego cyklu życia produktów Adobe (SPCL, Secure Product Lifecycle). Ten rygorystyczny zestaw ponad 1000 działań, procesów i narzędzi opracowanych z myślą o jak najwyższym bezpieczeństwie zintegrowano z każdym etapem cyklu życia produktu.

Jak utworzyć podpis elektroniczny?

Dzięki aplikacji Adobe Sign odbiorcy mogą podpisywać dokumenty elektronicznie, wpisując lub rysując swoje nazwisko na komputerze albo urządzeniu przenośnym, a także przez wysłanie obrazu swojego podpisu. Obsługiwane są również bardziej zaawansowane podpisy w chmurze — oparte na certyfikowanych identyfikatorach cyfrowych, które skuteczniej potwierdzają tożsamość osób podpisujących. 

Jak uzyskać podpis elektroniczny na dokumencie?

Wystarczy wysłać dokument, który ma zostać podpisany, wprowadzić adresy e-mail odbiorców, przeciągnąć pola podpisów i formularzy, a następnie upuścić je na stronie. Po kliknięciu opcji Wyślij usługa Adobe Sign wyśle osobom podpisującym łącze do dokumentu.

Jak podpisać dokument elektronicznie?

Dzięki usłudze Adobe Sign podpisywanie jest zawsze bezpłatne i proste. Nie trzeba nic pobierać ani się rejestrować. Wystarczy kliknąć łącze w wiadomości e-mail, aby otworzyć dokument na telefonie komórkowym, tablecie lub komputerze. Proces jest podzielony na zakładki i uzupełniony o proste instrukcje. Kiedy przychodzi czas na podpisanie, wystarczy wprowadzić imię i nazwisko w polu podpisu, a następnie wysłać obraz podpisu lub podpisać się myszą, palcem albo rysikiem. Po zakończeniu trzeba tylko kliknąć przyciski Zastosuj i Zakończ. 

Czy podpisy cyfrowe to to samo co podpisy elektroniczne?

Nie. Podpisy online (podpisy elektroniczne) to w ogólny sposób ujęte procesy elektroniczne wskazujące zaakceptowanie umowy lub pewnych informacji. Określenie podpis cyfrowy dotyczy zazwyczaj konkretnego typu podpisu elektronicznego. W przypadku podpisów cyfrowych uwierzytelnianie tożsamości osoby podpisującej i potwierdzanie podpisania odbywa się w oparciu o certyfikowany identyfikator cyfrowy przetwarzany przez dostawcę usług zaufania. Każdy taki podpis jest łączony z dokumentem przy użyciu mechanizmu szyfrowania.

Podpisy w chmurze dostępne za pośrednictwem usługi Adobe Sign są certyfikowanymi podpisami cyfrowymi realizowanymi przez serwery. To doskonały mechanizm podpisów, gdy trzeba zachować zgodność z przepisami podczas pracy zdalnej.

Jakie formaty dokumentów można podpisywać elektronicznie przy użyciu usługi Adobe Sign?

Usługa Adobe Sign umożliwia wysyłanie różnorodnych dokumentów do podpisu przez inne osoby, a także tworzenie szablonów do wielokrotnego użytku. Niektóre obsługiwane formaty:

• PDF i Adobe PDF (PDF)

• Microsoft Word (DOC i DOCX)

• Microsoft Excel (XLS i XLSX)

• Microsoft PowerPoint (PPT i PPTX)

• WordPerfect (WP)

• Tekst (TXT)

• Tekst sformatowany (RTF)

• Grafika (TIF, JPG, JPEG, GIF, BMP i PNG)

• Strony internetowe (HTM i HTML)

Dla studentów i nauczycieli

Uczniowie i nauczyciele mogą oszczędzić nawet 60% kosztu pełnego zestawu aplikacji i usług Creative Cloud. Oferta specjalna dla uczniów, studentów, nauczycieli i wykładowców obejmuje całą gamę aplikacji i usług do pracy twórczej. Zawsze będziesz mieć dostęp do wszelkich nowych narzędzi i aktualizacji.

Testuj pakiet za darmo przez 30 dni




    Copyright © 1992-2021 Cortland
    Cortland stosuje pliki cookies. Zgoda na przesyłanie plików zależy od ustawień przeglądarki. W każdej chwili można dokonać zmiany ustawień wyłączając cookies.