Mój koszyk


Pytania i odpowiedzi


1. Jak przygotować urządzenie do wysyłki do serwisu?

Produkty powinny być wysyłane do serwisu bez pokrowców i folii / szyb ochronnych. Prosimy również o wyciągnięcie karty SIM lub innych zewnętrznych nośników (kart pamięci, urządzeń USB). Zegarki Apple Watch należy dostarczyć bez paska. Jeśli jest taka możliwość, prosimy przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych (instrukcja tutaj), co pozwoli wymazać prywatne dane.

2. Czy akcesoria (klawiatura, mysz, zasilacz, pasek od Apple Watch itp.) powinny być dołączone do wysyłanego sprzętu?

Akcesoria, z którymi nie jest związana usterka sprzętu, nie są wymagane podczas naprawy.

3. Jakie dokumenty dołączyć do przesyłki?

Prosimy o podpisanie Zlecenia naprawy, na którym znajduje się Regulamin serwisu i dołączenie go do paczki. Roczna ograniczona gwarancja Apple weryfikowana jest na podstawie numeru seryjnego. Jeżeli nie można potwierdzić okresu gwarancji w systemie Apple, niezbędny jest dokument zakupu potwierdzający rzeczywistą datę sprzedaży. W przypadku zgłoszenia do serwisu akcesoriów, takich jak słuchawki Beats, mysz, klawiatura, zasilacz itp. (zakupionych osobno) również wymagany jest dokument zakupu.

4. Nie mam oryginalnego opakowania od urządzenia. W jaki sposób przygotować paczkę?

W przypadku braku oryginalnego opakowania (tego, w którym sprzęt dostarczany jest przez producenta) można użyć innego, trwałego opakowania, zapewniającego bezpieczny transport. Uwaga! Cortland Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek nieodpowiedniego zapakowania sprzętu.

5. Czy utracę dane w trakcie naprawy?

Serwis Cortland nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dyskach twardych lub innych nośnikach. Z tego względu zalecamy zrobienie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia do serwisu.

Podczas diagnostyki, komputery uruchamiane są z zewnętrznych nośników i jeżeli nie ma takiej konieczności, to nie ingerujemy w strukturę danych na dyskach użytkowników.

W przypadku iPhonów, iPad’ów oraz iPod'ów, do przeprowadzenia testów diagnostycznych może być konieczne przywrócenie systemu do ustawień fabrycznych, a dane nie są przechowywane.

6. W formularzu podany jest inny adres niż ten, na który ma być odesłany sprzęt. Jak to poprawić?

Prosimy o wypełnienie załącznika, który znajduje się na ostatniej stronie i dołączenie go do przesyłki. Jeżeli urządzenie już jest w serwisie, wypełniony formularz należy przysłać e-mailem lub faksem.

7. Na Zleceniu naprawy zaznaczony jest rodzaj naprawy „Pogwarancyjna”, choć okres gwarancji jeszcze nie minął. Co powinienem zrobić?

Jeżeli w ogólnoświatowym systemie Apple gwarancja już minęła, należy dołączyć dokument zakupu, w celu weryfikacji rozbieżności dat. Jeśli naprawa ma przebiegać z tytułu Pakietu Bezpieczeństwa Cortland lub dodatkowych uprawnień konsumenckich, niezbędne jest również poświadczenie kopią rachunku.

8. Wysyłam sprzęt do naprawy pogwarancyjnej. Kiedy mogę spodziewać się wyceny usługi?

Kosztorys naprawy zostanie przesłany na podany adres e-mail niezwłocznie po ukończeniu diagnostyki urządzenia.

9. Urządzenie nie podlega już gwarancji, ale chcę skorzystać z programu naprawczego Apple. Czy zostaną naliczone koszty za naprawę?

Jeśli sprzęt zostanie zakwalifikowany do udziału w bezpłatnej naprawie z tytułu programu naprawczego, oferowanego przez firmę Apple, nie zostaną naliczone koszty za naprawę. Lista aktualnych programów znajduje się na tutaj. Uwaga! Jeżeli zostaną stwierdzone uszkodzenia, które utrudniają wykonanie usługi (na przykład uszkodzony mechanicznie ekran), drogą mailową może być przedstawiony dodatkowy kosztorys naprawy.

10. Wysłałem już sprzęt do serwisu, ale przypomniałem sobie o innej usterce. Co mogę zrobić?

Prosimy o wysłanie e-maila na adres serwis@cortland.pl z opisem dodatkowego problemu. W temacie maila prosimy o podanie numeru zlecenia.

11. Jak mogę sprawdzić aktualny stan naprawy?

Status naprawy wysyłany jest automatycznie na adres mailowy podany w zleceniu. Można go również sprawdzić korzystając ze strony internetowej tutaj. Jeżeli masz wątpliwość, czy status jest aktualny, wyślij e-mail na adres serwis@cortland.pl.

Newsletter Cortland
Korzystaj z okazji, promocji i rabatów. Zapisz się już dziś, otrzymasz kod na pierwsze zakupy.
Newsletter - Icon
Zakończenie działania Klubu Cortland

Od 01 lipca 2024 klub Cortland zakończy swoją działalność. Zachęcamy do wykorzystania zgromadzonych punktów do 30 czerwca 2024.

 

Po tym terminie punkty stracą ważność.

Sprawdź stan punktów
Download App - Photo