Pytania i odpowiedzi
Produkty powinny być wysyłane do serwisu bez pokrowców i folii / szyb ochronnych. Prosimy również o wyciągnięcie karty SIM lub innych zewnętrznych nośników (kart pamięci, urządzeń USB). Zegarki Apple Watch należy dostarczyć bez paska. Jeśli jest taka możliwość, prosimy przywrócić urządzenie do ustawień fabrycznych (instrukcja tutaj), co pozwoli wymazać prywatne dane.
Akcesoria, z którymi nie jest związana usterka sprzętu, nie są wymagane podczas naprawy.
Prosimy o podpisanie Zlecenia naprawy, na którym znajduje się Regulamin serwisu i dołączenie go do paczki. Roczna ograniczona gwarancja Apple weryfikowana jest na podstawie numeru seryjnego. Jeżeli nie można potwierdzić okresu gwarancji w systemie Apple, niezbędny jest dokument zakupu potwierdzający rzeczywistą datę sprzedaży. W przypadku zgłoszenia do serwisu akcesoriów, takich jak słuchawki Beats, mysz, klawiatura, zasilacz itp. (zakupionych osobno) również wymagany jest dokument zakupu.
W przypadku braku oryginalnego opakowania (tego, w którym sprzęt dostarczany jest przez producenta) można użyć innego, trwałego opakowania, zapewniającego bezpieczny transport. Uwaga! Cortland Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe na skutek nieodpowiedniego zapakowania sprzętu.
Serwis Cortland nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę danych znajdujących się na dyskach twardych lub innych nośnikach. Z tego względu zalecamy zrobienie kopii zapasowej danych przed wysyłką urządzenia do serwisu.
Podczas diagnostyki, komputery uruchamiane są z zewnętrznych nośników i jeżeli nie ma takiej konieczności, to nie ingerujemy w strukturę danych na dyskach użytkowników.
W przypadku iPhonów, iPad’ów oraz iPod'ów, do przeprowadzenia testów diagnostycznych może być konieczne przywrócenie systemu do ustawień fabrycznych, a dane nie są przechowywane.
Prosimy o wypełnienie załącznika, który znajduje się na ostatniej stronie i dołączenie go do przesyłki. Jeżeli urządzenie już jest w serwisie, wypełniony formularz należy przysłać e-mailem lub faksem.
Jeżeli w ogólnoświatowym systemie Apple gwarancja już minęła, należy dołączyć dokument zakupu, w celu weryfikacji rozbieżności dat. Jeśli naprawa ma przebiegać z tytułu Pakietu Bezpieczeństwa Cortland lub dodatkowych uprawnień konsumenckich, niezbędne jest również poświadczenie kopią rachunku.
Kosztorys naprawy zostanie przesłany na podany adres e-mail niezwłocznie po ukończeniu diagnostyki urządzenia.
Jeśli sprzęt zostanie zakwalifikowany do udziału w bezpłatnej naprawie z tytułu programu naprawczego, oferowanego przez firmę Apple, nie zostaną naliczone koszty za naprawę. Lista aktualnych programów znajduje się na tutaj. Uwaga! Jeżeli zostaną stwierdzone uszkodzenia, które utrudniają wykonanie usługi (na przykład uszkodzony mechanicznie ekran), drogą mailową może być przedstawiony dodatkowy kosztorys naprawy.
Prosimy o wysłanie e-maila na adres serwis@cortland.pl z opisem dodatkowego problemu. W temacie maila prosimy o podanie numeru zlecenia.
Status naprawy wysyłany jest automatycznie na adres mailowy podany w zleceniu. Można go również sprawdzić korzystając ze strony internetowej tutaj. Jeżeli masz wątpliwość, czy status jest aktualny, wyślij e-mail na adres serwis@cortland.pl.